خیاطی خاطره

خیاطی خاطره

خیاطی خاطره

خیاطی خاطره

یکی از بهترین و قوی ترین و مناسب ترین وسیله برای کارهای مهندسی و پیدا کردن لوله و کابل و فلزات داخل بتون و سیمان با سنسور لایو آن میتوانید به صورت زنده واقعی زیر زمین را مشاهده کرده و کابل و لوله یا میلگرد داخل زمین را ملاحظه کنید . بسیاری از ارتش ها و  سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی دنیا برای پیدا کردن حفره اتاقک های مخفی و زیر زمینی و بانکر های مخفی زیر زمینی ویا پیدا کردن انبارهای مهمات دشمن به آن مجهز هستند .

تنها نکته ای که ممکن است مشتریان گنج یابی را از خرید آن منصرف کند قیمت بالای آن است که به نظر من کارایی بالای آن ارزش این قیمت بالا را دارد . تنظیم اتوماتیک بالانس زمین، اندازه گیری عمق هدف و ذخیره اطلاعات  بوسیله کنترل ریزپردازنده انجام میشود.

نرم افزار سه بعدی تحلیل و تجزیه مناطق اسکن شده را امکان پذیر میسازد.  دستگاه I-160 تابحال سریعترین دستگاه فلزیاب از سریfuture میباشد و نیز برای گذاردن PVC ، HDPE و تسهیلات غیر آهنی دستگاهی بسار دقیق و مفید میباشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۶
علیرضا ایرانی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">